Reklaami tehnilised tingimused

  • Võtame trükkimiseks vastuainult vastavalt PDF/X standardile loodud komposiit trükifaile.
  • Värvireklaamis peavad kõik objektid (v.a mustvalged fotod) olema CMYK-formaadis. Trükifail, mis trükitakse ainult CMYK-is, ei tohi sisaldada Spot, RGB vms värve.  Failid, mis sisaldavad selliseid  värveteisandatakse automaatselt  CMYK-i, mis  võib anda pisut erineva tulemuse trükisel võrreldes värvitooniga tellija ekraanil.
  • Piltide tihedus (resolutsioon) peab olema 300-400dpi, taustad ja muud vähemolulised rastergraafikas objektid 200dpi, kuid mitte vähem kui 150dpi.
  • Kõik kirjatüübid (fondid) peavad olema PDF faili kaasatud (embedded) teisandatud vektorkujudeks (curved).
  • Dokumendi lehekülje suurus peab vastama trükise lõigatud mõõdule ja lehekülje orientatsioon peab vastama lõplikule trükisele (landscape/portrait).
  • Trükise mõõdule peab lehekülje väliservadele olema lisatud lõikevaru (bleed) 5mm.
  • Reklaam peab olema visuaalselt kontrollitud soovitavalt Acrobat Professional programmiga.
Reklaam väljaandes

A4 esikaane mõõt 210x230mm+5mm bleed

A4  siselehekülje mõõt 210x297mm+5mm bleed

A5  siselehekülje mõõt 210x148mm+5mm bleed

Duubel A4 lehekülje mõõt 420x297mm+5mm bleed