Meist

Eesti Turundusagentuuri kui ettevõtte ajalugu pole veel väga pikk, kuid tegelikult on meie innovatiivsel ja hakkajal meeskonnal aastatega kogunenud hulganisti turunduse ja reklaamitöö kogemusi.

Sisuturunduse väljaandeid produtseeris varem osaühing Siris, kelle parimad kogemused ja teadmised on kaasatud ka tänastesse väljaannetesse ja kes täna keskendub välimeediale.

Eesti Turundusagentuur pakub Teile igakülgset abi sisu loomisest, kuni kujunduseni, et edastatav info oleks alati eristuv, meeldejääv ja kannaks edasi ettevõtte soovitud sõnumi.  Meie klient ei pea protsessi pärast muretsema, ainus, et ta edastaks tekstid, kujundusmaterjali ja oma visiooni, millega meie juba edasi töötame.

Meie müügitiimis töötavad kogenud projektijuhid, kes aitavad Teid kogu protsessi vältel. Artikli aitab valmis kirjutada meie professionaalne ajakirjanik ja teeb selle nii huvitavaks kui võimalik, et teie tooted/teenused saaks suurima tähelepanu ja sellest tuleneva mõju.  Kõik meie ajakirjaniku kirjutatud, kui ka meile saadetud tekstid vaatab oma terava pilguga üle tekstikorrektor ja teeb veel kontrolli ka viimasele trükifailile, et iga koma oleks oma kohal. Kujundustööde osas pakuvad oma abi mitu kogenud graafilist disainerit, kes etteantud info ja materjalide alusel teevad valmis mõjusa reklaami. Ka küljenduse osas ei tehta meil mitte mingeid järeleandmisi, vaid kõik saab professionaalselt trükifaili ja enne trükki ka kliendile veel üle vaatamiseks.

Meie põhiline märksõna on KOOSTÖÖ

Ilma meie klientideta poleks meid ja ilma Teie klientideta poleks Teid. Nii lihtne see ongi!

  • Koos oma klientidega töötame välja parimad lahendused ettevõtteinfo edastamiseks
  • Otsime uusi kliendikeskseid lahendusi nende toodete/teenuste tulemuslikumaks turundamiseks
  • Pakume KÕIK väljaannete kaudu sihitatud reklaami otse õigele turusegmendile

Tööprotsess kliendiga ajakirja valmimisel näeb välja selline:

  • Esmane pakkumine kliendile
  • Eesmärkide koordineerimine
  • Artikli asukoha või reklaampinna valik
  • Tellimuse vormistamine
  • Sisu loomine; teksti ja kujunduse korrektuur
  • Kliendi kooskõlastus
  • Küljendus
  • Lõplik kooskõlastus
  • Ajakirja trükk; markeerimine
  • Sihtgrupipõhine otsepostus
  • Esmane pakkumine kliendile
  • Eesmärkide koordineerimine
  • Artikli asukoha või reklaampinna valik
  • Tellimuse vormistamine
  • Sisu loomine; teksti ja kujunduse korrektuur
  • Kliendi kooskõlastus
  • Küljendus
  • Lõplik kooskõlastus
  • Ajakirja trükk; markeerimine
  • Sihtgrupipõhine otsepostus

Võta ühendust

Võta ühendust