#muhoov on riietanud eestlasi mõnusatesse pusadesse juba neli aastat. Ettevõtte fookus on kestlikul tootmisel ning pakutakse vaid orgaanilisest puuvillast ja taaskasutatud materjalidest tooteid, millele tehtud trükk on ka võimalikult keskkonnasäästlikust materjalist. Järjest enam on klientideks ka äriühingud, kellele pakutakse ettevõtte kuvandit toetavaid riideid MOEL MERCHi kaubamärgi alt.

ametirõivas

„Meilt saavad kliendid tellida tooteid vajaduse põhjal. See tähendab, et ei pea tellima suurt kogust kuhugi kastidesse seisma, vaid saab osta täpselt nii palju pusasid-särke, kui on parasjagu vaja. Ja tooteid saab soovi korral iga kell kasvõi ühekaupa juurde osta. Nii ei tooda me üleliigset kaupa, mida kellelgi vaja ei lähe. Selle idee oleme laenanud oma eraisikutele mõeldud kaubamärgi #muhoov kogemusest – #muhoovi tooted valmivad ka kõik tellimuste põhjal,“ selgitab muhoovi OÜ kaasasutaja Katheriin Liibert.

Ta lisab, et laias laastus on ettevõtte kliendid kahte tüüpi: ettevõtted, kellele on jätkusuutlikkus oluline, ning sisuloojad ja e-poed, kes soovivad oma kaupa toota. „Kuna roheteemad on järjest laialdasemalt ettevõtetes tähtsad, on ka meie kliendid üsna erinevatest valdkondadest. Nii on meie püsiklientide hulgas näiteks KPMG Eesti filiaal, Lincona ja Luminor, kuid paljud kliendid on ka väiksemad ettevõtted, kes pole veel tuntud tegijad. Meil on hea meel näha, et nii väikestele kui ka suurtele meeldib võimalus tellida tooteid vajaduse järgi!“

Tellida saab peamiselt e-posti teel, tuleb vaid ühendust võtta (tere@moelmerch.ee) või täita veebis kontaktivorm. Seejärel suhtleb ettevõtte esindaja kliendiga juba otse, et arutada konkreetsemaid soove, valida välja tooted ja trükilahendus.

„Rõõm on tõdeda, et tänapäeva eestlane ei ela mullis. Eesti inimesed saavad üha enam aru, et kliimamuutused puudutavad kõiki maailmas ja jätkusuutliku arengu eesmärkideni jõuame vaid üheskoos. Meil on ka hea meel näha, et nooremale generatsioonile on see mõttelaad juba norm. Ja mida enam nemad tööturule jõuavad, seda olulisem on, et seda võtavad arvesse ka tööandjad,“ ütleb Liibert. „Keskendume kangastele, millele saab teha trükki või tikandit. See tähendab, et pakume laia valikut riideid, aga ka aksessuaare nagu mütsid või riidest kotid. Sealjuures oleme uhked selle üle, et meie tootevalik on nüüdisaegne – pakume lõikeid ja stiile, mida töötajad kannavad kaua ja uhkusega, mitte ainult ettevõtte suvepäevadel!“